тел: +380487888987
моб/viber: +380737888987
email: info@buhgalteria.od.ua
Одеса, вул. Космонавтів, 62-оф.61
UA
RU

ПРО КОМПАНІЮ

Знання — це не мудрість. Мудрість — це застосування знань

Компанія створена згуртованою командою однодумців, невиправних і наполегливих особистостей, яких об'єднала ідея !!!

Ведення бухгалтерського і податкового обліку різнопрофільних підприємств, автоматично веде до накопичення величезного досвіду.

У професійній діяльності - щодня наші бухгалтера і фахівці стикаються з різнобічними і багатогранними завданнями клієнтів.

 — Встановлені нами високі стандарти за якістю роботи, дозволяють надавати нашим клієнтам якісну послугу.
 — Командна робота над поставленими завданнями і професійний, багатошаровий аналіз інформації дозволяють зменшувати ризики, приймати правильні рішення для діяльності підприємств.

 — Співпраця з аудиторами і юристами дає можливість завжди на належному рівні тримати кваліфікацію наших фахівців. Контроль роботи з боку практикуючих аудиторів, забезпечує мінімізацію помилок з нашого боку і впевненість при прийнятті рішень.

 — Фахівці нашої компанії періодично відвідують індивідуальні курси підвищення кваліфікації, беруть участь в профільних семінарах та вебінарах.

Середній стаж і досвід роботи наших співробітників в сфері бухгалтерії від 5 до 12 років. А як відомо тільки з роками накопичений досвід допомагає вчасно і правильно оцінити ситуацію, зрозуміти суть завдання і запропонувати якісне і результативне рішення.

Дякуємо Всім, хто повірив і продовжує вірити в нас !!!
Наші переваги і як ми працюємо

1
Команда бухгалтерів
Ваша бухгалтерія, завжди буде на зв’язку як по телефону, так і всіма актуальними засобами зв’язку. Пошта, Viber, Telegram, Whatsapp, Messenger
2
З нами приємно працювати, так як ми спілкуємося на Вашому мовою!
Надсилайте повідомлення в Viber і отримуйте миттєві відповіді, необхідні документи у вигляді фото та т.д.
3
Знижуємо витрати до мінімуму - Оптимізація податків і витрат!
Професійний бухгалтер не тільки вміє рахувати суму податків, а й знає як їх мінімізувати в рамках закону. Ми приділяємо серйозну увагу податкової оптимізації і податкової безпеки наших клієнтів і мінімізуємо податкові ризики.
4
Зменшуємо витрати на бухгалтерію!
Ведення бухгалтерії на аутсорс обійдеться Вам приблизно на 30% дешевше, ніж утримання штатного або приходить бухгалтера.
5
Здаємо звіти під час!
Вам не потрібно турбуватися про здачу звітності - ми вчасно відправимо всі документи в електронному вигляді або надамо її особисто.
6
Дбаємо про співробітників! Правильно оформимо трудові відносини.
Ми подбаємо про своєчасному і правильному оформленні Ваших співробітників і яке повідомлення контролюючих органів. Організуємо кадровий облік, оформимо зарплатні картки, порахуємо і перерахуємо їм зарплату.
7
Документи від контрагентів і документообіг.
Всі документи дуже важливі - від них безпосередньо залежить сума податків. Для роботи нам достатні відскановані або якісно сфотканная первинні документи.
8
Чи потрібно зберігати паперові документи?
Ми за електронний документообіг!
 — Але за законом паперу про угоди потрібно зберігати як мінімум 3 роки. Ми покажемо, як правильно зберігати оригінали.
9
При перевірках з боку контролюючих органів.
Ми завжди готові до перевірок!
Ми зробимо все необхідне, щоб вони пройшли гладко!
10
Ціни за наші послуги.
Ми не пропонуємо дешевий продукт, так як наші знання і досвід — це результат багаторічної роботи, постійного професійного зростання та підвищення кваліфікації.
Ми гарантовано надаємо кваліфіковану послугу за розумну оплату.
Нашi партнери
Made on
Tilda